fredag 30 september 2011

:/

Vet inte hur jag  mår längre. Ibland mår jag dåligt och inte vet vart jag ska ta vägen. Men ibland känns allting bra och är glad att jag finns men känns som att jag har förändrats en hel del och att folk vet vad som krävs för att göra mig sårad eller annat. Jag har testat på saker för att få reda på vad som gör så att jag mår bättre men har inte hittat det än. Min Depp musik är Sofijah elr Issa elr Anton och affe. Har haft falska och äkta vänner i mitt liv men vet inte vad som finns kvar i mitt liv. Jag har förlorat vänner och dom som har betytt mkt för mig. Har blivit sårad,mobbad,kränkt,slagen och annat jag har kämpat i många år nu och har fått hjälp av mina kompisar i många år också. Nu just idag känns det som att jag inte har något kvar typ men jag kommer kämpa tills jag inte orkar mer. Dom som har hjälpt mig att hålla mig uppe på mina ben är  Jenny hegen, Emmy Nilsson, Angelica nilsson,Amanda käll,Sandra Svensson,Victoria Sandholm,Emilia Bergqvist,Vilma Elmebergen,Julia Barrstarnd,Therese Nyström,Teres Larsson,Rebecka rajgård, Michaela Lagerbjelke, Sebastian Larsson, Emma Sjögren,Felicia Wilhelmsson,Samantha Wilhelmsson, Alexander Mangos,Evelina Brag, Noah sjögren och några andra. Tack för att ni finns men känns som att allt blir sämre och sämre hela tiden:( Vf är det just jag som blir sårad,mobbad,kallad saker,skadad,kränkt, dissad,playad,driven med? :( Kommer försöka kämpa i fler år nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar