torsdag 10 maj 2012

Tro vad du vill men du kan glömma att jag förlåter dig denna gången!! Idag ska man vara med älsklings Amanda♥

Tror du att jag svarar dig eller förlåter dig efter det du gjorde  mot mig igår? Nej aldrig för det du gjorde var fett lågt så jävla lågt trodde inte att du kunde gå så jävla lågt du vet att jag inte vill prata om den saken eller sånt för att det är en sak som jag vill glömma och du skrev det igår till mig och jag trodde ej du kunde vara så låg på alla sms du skrev igår om inte alla dem som var med mig och allt var med mig så skulle jag fallit ihop i gråt!! Tänk för helvete vad du gör innan du ångrar det du gjort !! Du kan tro vad du vill men ja kommer definitivt inte förlåta dig och du kan försöka allt för att få tbx mig eller få mig att prata med dig mer men glöm det!! Jag är fett besviken på dig!!!-.- Du visste att jag mådde skit och att jag inte har det bra detta året men du fattade tydligen inte det iallafall !!-.-








Aja idag ska man vara med Sötnosen Amanda Käll! ♥♥♥ Älskar dig gumman!!♥♥♥♥puss o kram alla blogg läsare glöm inte kolla min blogg på nattstad www.nattstad.se/zaandrawaldt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar