torsdag 9 februari 2012

Kuligt och blod och skratt och film imon och plugget elr vad man säger

igår kväll elr natt ajja men då vaknade jag av att det ran från min näsa och jag torkade med handen och sen så fortsatte det rinna så jag torkade näsan flera gånger tillslut gick jag ner till toan och kollade iu speglen och det rann blod och händerna var blodiga jag stod över handfatet och spottade blod och det sprutade från näsan, jag tog papper och gick ner till pappa och hans tjej och sa att jag hade fått mkt mkt näsblod pappa lade mig ner och tog bort pappret och det började rinna pappa hämtade papper och sa att han skulle ringa mamma och fråga vad som dem gjorde när min bror fick detta och pappa kom med is sen kom mamma till mig och kollade och allt idag fick jag inte gå till skolan för blodkärlet i näsan hade typ spruckit och jag kunde få det i skolan igen <3 idag har jag bakat och annat och när jag snackade men min storebror vid maten nyss så sa han att du kunde gått till skolan jag bara men tänk om det kommer igen han bara ja men du har väl Fan Tamponger i väskan!!!! jag bara ja men assu jag vill fan inte gå runt med det i näsan det ser ju helt fuckat ut han bara ja men när jag hade det hade jag Tamponger i näsan och gick runt med det i skola jag bara ja men det är ju skillnad för det är ju du och det är ju liksom inte jag som är du!!!! Imon blir det skolan igen och sen när man kommer hem blire att va med Sara och vara inne på spat och sen skäck filmer hela natten :)<33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar