tisdag 14 februari 2012

kuligt och inte

Idag har det varit i skolan! Hehe kul inte direkt! när man kom till skolan var det helt ok men sen ville Cete att jag skulle följa med när hon skulle röka jag följde med bara för hon ville inte gå med Gazmend ut sen, Cete fick inte gazmend att fatta att hon inte ville följa med ut så jag bara Gazmend vad är det du inte fattar du kan inte tvinga henne till något hon inte vill han bara vafan sa du din jävla hora , så klart så fick jag damp och sa Vafan kallade du mig gazmend och allt sen så gick jag och mötte Gusten<3<3 hehe ooch gav han en nalle men han kunde ej ta emot den för något pallar ej skriva det och fick en kram sen senare hade jag snöbollskrig efter teatern :P<3 kul som fan fast Småbarnen kallade mig den rosa slynan så blev litte lack på det!!<333 aja snart blire att åka till hestra :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar