torsdag 5 april 2012

Gillar dig och älskar dig men saknar dig fett mkt och när jag mådde skit ville jag ha dig här! jag skiter i om du har gjort skit för du är den du är!

Kan inte sluta tänka på dig, kommer aldrig glömma det är en sak som är säkert ! Du är den som får mig att lee när du smsar mig eller träffar mig! Fast att det har varit skit mellan oss så är det ordnat nu! Om jag inte lyssnar på dina låtar eller tänker på dig vet jag inte vad jag skulle göra! Du är sjukt söt underbar snäll gullig rolig fantastisk och allt! Vet vad du gjort för skit men jag skiter i det för det är dig jag gillar nu och ingen annan! Vet inte vad jag skulle göra om vi inte blev vänner igen!! <3 dun är den jag gillar gillar ingen annan!!!<333



Saknar dig varje dag som går nu är det 3 dagar sen vi var och jag saknar redan dig som fan:'(

Igår när folk höll på mot mig ville jag bara att du skulle vara där hos mig jag mådde verkligen skit och grät och kunde ha cuttat mig!! Mina polare jag var me blev sura på dem som höll på och jag klarade inte av att sova eller något för jag mådde så mkt skit:((( <3



gillar dig och det vet du nog och du vet att du gjort fel men du fick chansen att visa vem du egentligen är och du är en stark person du har kraft som ingen annan har , skiter i om du har hållit på med skit för att jag väljer dig både för din utsida och din insida som är fett fin älskar dig och kan inte sluta lyssna på dina låtar . du och jag mot världen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar