söndag 1 april 2012

Tintin! dikter och sång!

sitter hemma hos Tintin!<3  ska sova hos henne över natten!:)  blir fett kul!!
en underbar dag och allt!!!










I think of you now and i like you i think! You lock at me and you smile !! every day you lock at me and talk to me. If you remember the day we meet in school! i smile to you and say hey!<3 




Denna kom jag på när jag satt på so lektion!!







det låter som en dikt men det skulle varit en sång!

Jag har känt dig så länge, du är den som gör mig glad . Ingen är som dig för du är den ända jag vill ha!  Jag älskar våra minnen från alla våra dar! Vet inte vad jag skulle göra funnits kvar! Varje gång jag är arg eller ledsen så är du där och gör mig glad! Jag ringer dig varje som jag inte vill finnas kvar! Du är den ända vid min sida som har ett hjärta utav guld ,en ängel utan vingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar