lördag 19 november 2011

awsome kväll!

Fett kul igår asså först fick man med Tessan hem till mig men natuligt vis skulle man möta henne och hennes lillebror som vi skulle följa med till bettans sen smsade Richard Grönroos och frågade var jag brukar hoppa av och jag tobbe(tessans lillebror) och tessan gick och mötte han sen gick vi med han en stund och lämnade tobbe hemma. Sen var det dags för fets hos petra!:D gött som fan var det men synd var det att tessan var tvungen att sticka hem kl 22:45 typ och jag började små dricka på en av mina cider(inte bra inte bra när man typ är sjuk men aja) sen efter den förta så smsade jag Robin Grönroos och frågade när fan kommer du och han hade fan varit där i 2 timmar utan jag elr hans bror hade sätt han och jag satt och snacka med Grönroosarna hela kvällen och Robin sa att jag skulle halsa det sista i min cider burk och jag gjorde det! Kul som fan hade man fast lite tråkigt att nästan alla stack hem efter 1 närmare 2 och så klart var Snigel (jim) Kalle, kingsly,Amanda och Korre kvar hemma hos oss och Lilla steffi fick bli hämtad av sin mamma efter att hon hade legat och spytt i min syrras papperskorg och säng . Petra och Kalle fick ligga och knö in mot väggen där inte steffi hade spytt och sova. Hahha tack alla som var där!!! Fett nice och kul kväll. Längtar tills nästa helg fan!!!:DDD<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar