söndag 27 november 2011

kul som fan

förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag har inte haft internet på hela veckan! Fick typ värsta dampet så mamma fixade det tsm med min storebror! Äntligen kan man blogga och i helgen har jag varit med tessan och spelat med typ några kompisar och kollade på breaking dawn med tessan och sen när man tt på sin mobil så fick jag ett sms om jag och en tjej kompis ville kolla bio med gustav,filip och doms kompis jag ringde dom och sa att vi ej kunde för vi nyss kollat på breaking dawn!<3 Vi mötte Gustav , Filip och doms polare och jag kände ingen Gustav och sen fick jag hans nr och vi smsar och sånt!<3 så söt han är på sms och i verkligheten <33333
Sen idag gick jag och tessan upp kl 07:30 och skulle fixa oss för att möta Tobias Walhe<3 vi gick till donken och åt frukost och sen gick vi hem till mig efter typ en elr två timmar!<3 vi körde sanning och konka!<3 sen  blåste det som faaaan !!! kan inte äns gå ut typ !! hoppas att det inte blir skola imon! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar