fredag 11 november 2011

kul och skoj!

Idag har man ju haft skola. Första lektionen var bild och vi skulle göra serier och jag fick beröm av en klasskompis som sa att det var as snyggt och frågade om jag hade lagt bliden under och ritat av men dt hade jag inte. Sen så hade man So lektion och den var faktiskt helt okej enligt mig, men på lektionen så ringde min mobil och jag visste inte vem det var och jag svarade ej, när lektionen var slut så sökte jag upp numret på eniro och så att det var Ljud & Bildgymnasiet som hade ringt och pratat in på telefonsvararen. Sen hade jag hemkunskap och vi gjorde  biff och potatis med kal sås. Sen hade vi lunch rast och flabbade och jag var helt över glad för vad jag ska göra i mon! Sista lektionen var So igen och jag satt och tråkade ihjäl mig men jag hittade saker från breaking dawn. Sen åkte jag hem och snackade med min syrra och sen daton :D <3 kommer bli fett nice i mon. Först vakna och in i duschen ,sen blire fixa håret och ta på min kläderna som jag ska ha och sen blire att min stora syster sminkar mig(hon är stylist ). Sen kl 14:00 kommer min polare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar