fredag 30 december 2011

Fett kul asså!

Idag har man varit i stan med dom underbara roliga Paulina,Lovisa, Kevin,Kendy,Emmy,lill Daniel och Daniel(lillebror) Har haft as kul med er,bästa dagen ever sen när jag väntade på bussen så frös jag om fötterna och händerna. Kunde knappt skriva sms tack vare att händerna typ var stel frusna :( Men när jag satt på bussen smsade jag och fick samtal från tessan som ville va !:D Sen när man kom hem smsade Alexander Mangos och frågade om vi skulle va och sen frågade tessan om hon kunde komma nu !:D jag hade nästan glömt att jag hade lovat teres :S får inte glömma en sån viktig sak:ooo Tessan älskar dig som fan och älskar Paulina Lovisa Kevin Emmy Lill Daniel och Daniel sandgren(lillebror) <3 + Mangos :D <3 Har haft kul och i morgon blir det städa lite till sen duscha och fixa mig sen till mamma och fira Nyår där och Va med Stephanie Svantesson!:D<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar