lördag 10 december 2011

Kul på två dagar!

Igår var man på badhuset med Ronia Patriksdotter och var där ganska länge och när vi satt och åt så såg jag Anton Nehlmark!:) Blev as glad när jag kollade dit och såg han. Jag bara det är Anton omg omg min egna "bror " är här ! fan va länge sen jag såg han och jag försökte göra så att han såg mig sen när min kompis skulle gå in i omklädningsrummet för att lägga in sina pengar så kom han ut när hon var där inne! Vi kramades och snackade jag bara fan va länge sen man såg dig Anton! och sen när jag gick in till min kompis så ringde vi min morsa och sa att vi var på badhuset! när vi gick ut igen sprang han upp för trappan och jag sa till han att han skulle stå still och sen åkte jag och min polare vattenkana och hoppade från trampolinerna och sen så såg jag han hoppa från en och jag bara omg så fkn duktig han är ! sen gick jag och min kompis hem till mig och åt mat,snackade och gick ut i stan och allt. Vi hade as kul och sen kollade vi film hela kvällen tills natten. Idag har man varit på loppis och varit med Evelina och Anton! kul hade vi och flabbade me! haha tack som fan för allt! 
Idag är jag as glad och kommer alltid vara glad dom senaste dagarna!! Bästa dagarna ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar