fredag 23 december 2011

Kul som in i helvete

Imon äre julafton! Kul som fan ska det bli och i veckan har man bara haft kul med klassen och allt fast i onsdags så grät jag i skolan för en sak och nästan alla stod och tröstade mig och sen så har jag sjungit för Richard Grönroos !<3 Han tyckte att jag sjöng as bar och då blev jag glad och sen när vi smsade så undrade han om jag tyckte att han passade i mössa och jag sa ja! sen var jag med Ronia Paulina Stephanie Tanja i stan hade as kul vi flabbade och allt! haha kul hade vi! Sen så skulle Steffi Tanja och Paulina åka hem så jag och Ronia gick runt istan och jag träffade Richard igen och Max med! flabbade lite då med och sen så stack jag och ronia och allt . Idag har jag varit i stan med min Underbara stora syster Petra och Min bror Patrik! Köpte lite saker sen så träffade jag jeff asså hejade genom ett förnster och sen träffande jag Millan !<3 kul ! Sen gick jag hem och satt vid datorn och tven och sen så bad mamma och Petra mig att gå och kolla om Patrik var vaken för om han var vaken så skulle vi plocka undan men han var ej vaken så jag plockade undan i hela lägenheten och den är ganska stor och sen Damsög jag fast att inte dom hade bett mig det sen satte jag mig vid datorn och sen skulle jag äta. Så har det sätt ut i veckan och idag!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar