söndag 1 januari 2012

2012 och nyåret + andra saker

2012 yes nytt år ,nya vänner och nya minnen!:d Undra om detta året blir som år 2011 ^o) haha. Har varit med stephanie hela nyåret vi lyssnade på musik gick i stan,träffade folk,fixade oss,kollade tv,åt god mat och mkt mer!:D Älskar dig Steffi :D Hahha denna veckan blir det att pierca mig ,va med Ronia och ha kul med alla:D <3  Som jag har länkat och allt så ser ni ju att jag sjunger på youtube haha tycker ej det var bra men har 28 visningar på sju sorger och 38 visningar på det vackraste :D haha men aja fortsätter kvällen med att syrran ska typ dricka med polare hemma min bror gör något jag ej vet och jag kommer göra mkt annat haha . Hoppas alla har haft ett bra nyår och ni får gärna skriva till mig vad ni vill att jag lägger upp och sånt,kommer försöka med det som ni vill att jag ska lägga upp!!! Puss puss. zandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar