fredag 20 januari 2012

jao

Har varit i skolan hela veckan och har haft jävligt kul i måndags var jag med Tiici och sen nästa dag fick jag ej va med någon så jag var hemma och tråkade sen nästa dag var jag med steffi på¨arena hallen ojj glömde säga att jag och Tiici gick hela vägen från travet på vallås hem till mig i stan:) haha kul och på vägen hem till mig så stötte man på Ca (Alexander ) och Kevin haha stod och snackade med dem sen satt vi och snackade med våra killar på skype och sen gick tiici hem och jag satt kvar och martin min bror skrämde henne två gånger men ajaj iaf så när jag och steffi var vid arenan så gick vi ut och gick till skejt parken och kollade när dom åker skejtbord  och inlaines och då träffade man ofc på Ca och kevin igen och vi flabbade och snackade as mkt sen kom Steffis kille på cykel och steffi pussade han medans Filip blev jagad av Kevin och sen så gick jag och steffi efter en stund in i ishallen och sen så dom andra dagarna har jag tråkat och så har man snackat med sin älskling på sms och sen snackat med gusten lite :DDD <333 han är fett rolig assu !!! aja nu sitter man och typ tråkar  ihjäl sig vid datorn <3333 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar