måndag 16 januari 2012

hahaha fett kul på två dagar!!

Hade fett kul igår , var med Patricia och sen åkte vi in till stan och var med Viggo och Jonas(My boy)  hihi vi spelade bowling och hade kul <3 sen skulle vi hem och killarna skulle vänta på bussen och missade en av dom och vi strulade hihi <3 sen smsade jag och älskling hela tiden tills jag somnade och vacknade och såg att jag hade fått sms av Jonas och han hade skrivit ska sova nu hjärtat sov gott fast att du redan sover :) <3 naaaw så fkn gulligt sen så frågade han chans och jag blev typ chockad i skolan(;<3 Var me Patricia senare och vi gick från vallås typ vid travet och var as trötta och hungriga sen när vi kom hem till mig såg jag att Martin var här så jag skrev såklart Maaaaartiiin :DDDD och typ sa till patricia martin är här :OOO sen sprang jag in och bara hej bror fan va länge sen min bror martin är här , haha sen snackade vi med våra killar på skype och sen skulle vi äta och paricia vågade inte och sen så snackade vi med killarna och min bror skrämde patricia två gånger först när vi skulle äta och sen när han skulle gå fett kul <33333333 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar