söndag 1 januari 2012

Min älskade Jenny Penny Sötaste Hegen!

Kolla denna sötaste älsklingen här!!!<3<3
Min älskade älskling Jenny Hegen kan ej leva utan henne!<3


Du är den som gör så att jag lever och står på mina ben idag! Utan dig hade jag inte vetat vart jag skulle ta vägen elr inte ens funnits!


Klarar inget utan min Älskling Jenny penny sötaste Hegen!<3 Hon är mitt liv och mitt allt! Vi två alltid tsm och kämpar för varandra och är hos varandra för alltid!älskar dig för alltid kommer alltid att göra.


Ditt leende dina ögon och hela du och din skäl är så underbar och fint du är helt fantastisk och helt jävla underbar!<3 Ingen är som du och ingen kommer någon sin betyda lika mycket som du gör för mig! 



Ingen är som du för du är den du är och är alltid så himla underbar och fantastisk på alla sätt och vis, Du är den som gör mig glad och gör så att jag är hel och inte har tagit livet du har funntis för mig du har hjälpt mig och sagt till mig. Zandra du klarar det du är en stark och tuff tjej som klarar allt och kämpar för allt! Du är så underbar,söt,snygg,tuff,cool,smexig,smart,fantastiks,fin,rolig,snäll,bäst,pratglad och sprider glädje. Du är min Jenny Penny Sötaste Hegen! Du och jag ska kämpa tillsammans i vårt och tott, vi ska hjälpa för varandra och allt vi är skapande tsm och du har gjort mig glad ända sen första dagen träffades och jag har för mig att vi träffades på volleybollen  första gången för vi har träffats varit och haft kul så många gånger vi har festat tsm och allt. du är mitt allt Jenny Penny Sötaste Hegen! Vad skulle jag göra utan min ängel. Vafan skulle jag göra utan dig vid min sida om vi aldrig hade träffat skulle kanske aldrig jag vara så glad som jag är just nu. Du är den underbaraste sötaste finaste roligaste snällaste snyggaste tuffatste , mysigaste tjejen jag någonsin haft som bästis :)<3 saknar dig som fan!!<3333333333333333333 ÄLSKAR DIG JENNY PENNY SÖTASTE HEGEN ÖVER HELA MITT HJÄRTA OCH LIV TACK FÖR ATT JAG HAR DIG!!!!<333333333






Sötaste tjejen ever kan jag erkänna och hon finns alltid för än har blivit tröstad av henne och allt!!!!!! Kan inte leva utan dig hade inte klarat det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar