måndag 5 mars 2012

Becka!!! syster för alltid









                                                           Rebecka Rajgård!


 älskar dig som fan du är som en syster för mig du har funnits för mig 24/7 och vi gör typ allt tsm <3 vet inte vad jag skulle göra om jag var utan dig!! <3 ingen är som du för du är helt underbar och speciel. du är helt unik!!<3 vi har känt varandra jävlig länge<3 vi har funnits för varandra hela tiden som vi känt varandra! När du blir sårade elr ngt annat så har jag alltid varit där vid din sida!! om jag inte är hos dig så ringer du alltid elr får tag i mig på ngt annat sätt!!! Du och jag har deppat tsm och allt du har funntis för mig när jag har varit ledsen elr något annat!! Vet inte vad jag skulle göra om du inte hade funnits jag hade nog inte levt nu då!! Du har stöttat mig under allt oh jag har gjort samma sak när det gäller dig!! Vi är som systrar och har alltid varit! jag har kaxat mig som fan om någon har hållit på mot dig! jag har slagits tusen gånger för både dig och mig!!! Jag har gjort allt för dig och hjälpt dig så jävla mkt!! Du är mitt liv och min ängel!! Du har ett hjärta utav guld och jag kan inte beskriva dig med ord om hur mkt du betyder för mig för det finns inga ord för det!!<3333 älskar dig enormt mkt och saknar dig som fan!!Du är helt underbar på alla sätt och vis!! Den dagen vi träffades var underbar och vi lovade varandra att vara bästisar och hålla ihop vad som än händer!!<3333 Älskar dig min syster bästa vän och allt!!! kan inte leva utan dig!!!!


Puss <3 finns alltid för dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar