lördag 24 mars 2012

Lite text och vad jag gjort idag

snälla stanna kvar för jag vet inte vad jag ska göra om du inte finns kvar. Livet utan dig är en sorg om du inte  hade stannat kvar vid min sida. du är allt jag har för du är den ända jag älskat under alla mina dar. Saknar dig mer för varje dag utan dig , det blir som en brist på livet! Varje gång jag ser dig blir jag glad och tänker att om det inte vart för dig så skulle jag inte funnits kvar!! Du är som en ängel som har hållit mig uppe under alla dessa år. Det känns som om livet försvinner ifrån mig  varje steg du tar bort ifrån mig! Alla har någon dem älskat här i livet och du är den ända jag har någonsin älskat så mkt under detta livet.. Fol försöker få mig att må dåligt men det är du som får mig att stanna kvar, om inte dte skulle varit för dig så kanske jag inte hade funnits kvar än idag.




Idag har jag hjälpt till me maten och sen druckit lite gott <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar