fredag 2 mars 2012

Vf vill ni förstöra mitt liv?

Fattar fan inte hur folk kan göra så här vill folk att jag ska må skit elr? :'((( nu har jag tydligen sagt ngt dumt om en av mina bästa tjejpolare :( vf skulle jag ens göra det :( jag snackar fan inte skit om någon jag säger inget dumt om folk som jag verkligen vill ha kvar! Fattar inte vf folk håller på och försöker få mig att må skit och att folk gör så att mina bästa vänner och vänner börjar hata mig :'( Klarar fan inte mer så här först säger ni duma saker om mig och snackar skit sen säger ni till en kille jag nyss snackat me att jag har skrivit kärleks romaner om den:( och sen säger ni till en av mina bästa polare att jag har sagt att jag knullat han och att ni ringer till hans kusin och säger att det är jag när jag inte ens har hans kusins nr och ni får mig att må skit och gråta nästan varje dag för att ni gör mitt liv värre än vad det redan är!! Nu idag har min tjej kompis ringt mig på mobilen på lektionen och nu smsar hon mig och säger att hon tänkt fråga mig när hon ringde hur jag kunde säga så om henne! Vafan är det ni vill mig:((( vill ni att jag ska må skit och att jag inte ska ha några vänner kvar vf förstöra mitt liv och trycka ner mig och snacka skit om mig och allt!!Ni drar rykten om mig snackar skit om mig och nu håller ni på att göra så att mian bästa vänner och andra börjar hata mig. Ni har redan gjort så att jag grät två nätter utan sömn och jag trodde att jag skulle börja gråta blod!!! Jag mår skit varje dag tack vare er som håller på!!!! LÅT MIG VARA :(((((klarar snart inte mer:'(((( Dagarna blir bara värre och värre för mig!!! Vill att ni ska sluta göra så här mot mig!! För vafan har jag gjort er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar