måndag 5 mars 2012

Lägg av förfan!!!:'(


Fett less på alla som håller på!!! assu förfan vill ni mig vill ni att jag ska må piss och allt elr? assu jag pallar snart inte mer så lägg ner förfan!! jag har  mitt liv sluta förstöra mitt! förstör ert eget liv ist för mitt och alla andras!! Jag orkar inte med mer skit OKEJ!!!!! Så lägg ner för helvete!!! Jag mår skit nästan varje dag för att ni håller på!!! Tror ni att mitt liv blir bättre bara för att ni håller på?!! isf har ni så jävla fel om det!! Ni förstör mitt liv bara så lägg av ni gillar fan inte själva om folk förstör era liv så lägg ner ni ska inte göra så att andra mår skit bara för att ni inte har det bra elr när ni själv inte vill att folk ska förstöra era liv!! Jag har fan inte gjort er ett ända jävla skit!!! Fatta då att jag inte pallar mer er skit för jag har redan dåligt liv ibland och det vet vissa av er!! så lägg ner !!! Jag kämpar som fan har gjort det i jävligt många år! vf ska ni försöka göra så att jag inte kämpar ni har snart lyckas men jag kämpar ändå för jag vill inte sluta kämpa för jag vill klara livet och stå upp för allt och alla assu jag kämpar as mkt och allt men ni försöker få mig att må skit visst ni har gjort så att jag mått skit och gråtit för att ni gjort så att jag mått skit!!!!Men för helvete sluta göra mig på dåligt humör och allt!!!!!Jag har vänner som stöttar mig och gör sa att jag kämpar mer och mer av dems hjälp för dem har hjälpt mig!!!!!!!


-

-

-
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar